Tuesday, January 13, 2009

Masalah Cinta…….

Aku bkan dokter cinta beb….mula2 bagi salam…kuikuikui….
Assalamulaikum….aku cube melihat dunia cinta…. Dari kawan2 yang aku ada yang ada masalah cinta bnyak gak….masalahnya cam dah kahwin ngan mamat or minah yang telah dijalinkan hubungan itu… aku tak tau sebenarnya wujudd ker perkataan cinta… kalau bleh aku nak yau ar….saper yang buat perkataan tu… hermm… masalah cinta wujud pown aku tak tau…. Kebanyakannya masalah datang dari perasaan cemburu yang kuat….dan kebanyakannya gak adalah perasaan suka kat seseorang yang terlampau… TUHAN pun tlah bersabda setiap manusia diaktirkan hidup berpasangan…… aku tak salahkan tuhan beb….. tapi aku salahkan manusia yang idak berfikiran jauh ketika menjalani ‘cinta’…. Walau camner pown aku hormat beb sape yang bercinta sampai ke jinjang pelamin…. Nafsu amarah pown menjadi masalah…. Jadi fakirlah yer….panjang sngat pown susah… cetek sangat pown susah…. Tapi sape yang baca blog nie…. Minta maaf kalau aku terkasar bahasa……comment ar…. Agar aku dapat inspirasi dari comment korang….

4 comments:

  1. salam,
    hye there!
    thnx yah follow my blog =))
    salam ziarah.

    ReplyDelete
  2. cinta tu erm umpama erm belacan...nape dia mcm belacan??hah yang tu kita taw tu...ye tak??

    ReplyDelete
  3. ha yer lah....
    mcam sambal belacan yang tawar....
    betul2....

    ReplyDelete
  4. smbl blcn tawar ke?
    huhu..
    sedap jew mak anis wt smbl blcn..
    hihi ^^

    cinta?
    kawe pn tk tau pe meaning dye yg btui2..
    tp kan..
    cinta itu seni!

    ^^

    ReplyDelete